Burnout, Tik Tok, scena internațională și marile festivaluri pe lista celor mai așteptate discuții de la Mastering The Music Business

  • Peste 30 de paneluri, sesiuni de speed networking, listening sessions și prezentări la Mastering The Music Business, în perioada 17-19 martie la Hotel Caro, susținute de 95 de profesioniști din toate colțurile lumii;
  • Metal, indie, export, vinil, egalitate de șanse, songwriting, burnout și marile festivaluri sunt doar câteva dintre cele mai așteptate subiecte ale conferinței MMB;

Zeci de profesioniști din industria muzicală internațională  vin la București, în perioada 17-19 martie, pentru a întâlni artiști la început de drum, trupe consacrate care își doresc să urce pe scena internațională, dar și pentru a schimba idei cu reprezentanții industriei muzicale locale.  Structurată în peste 30 de paneluri, sesiuni de speed networking, audiții și prezentări, conferința Mastering The Music Business va aduce în prim plan secretele, dar și subiectele tabu din industria muzicală.
#Paneluri si #prezentari Printre cele mai așteptate dezbateri sunt cele legate de exportul artiștilor, de egalitatea de șanse din industrie, despre Tik Tok și cum schimbă peisajul muzical, dar și cele despre cum poți evita burnout-ul, despre responsabilitatea socială a evenimentelor muzicale, despre finantari pentru industria muzicala și despre cum poți urca pe scena marilor festivaluri.

Câteva dintre cele mai interesante titluri:

  • The next Beatles are out there. But how to hear them through the noise?
  • What’s up, doc? Mental health in the music industry
  • World premiere: a publisher asks and songwriters answer
  • Let none be more equal than others – powered by Women in Music Romania

#Keynotes – Industria muzicală mondială are antreprenorii ei, iar în cadrul MMB câțiva dintre ei își vor spune povestea cu bune și cu rele: managerul Dubioza Kolectiv – una dintre cele mai de succes trupe din Europa, Peter Smidt – fondator al Eurosonic Noorderslag sau  Kadar Tamas – CEO al Sziget Festival,  unul dintre cele mai cunoscute festivaluri din Europa Centrală și de Est.

#Listeningsession – Pe lângă paneluri, dezbateri și workshop-uri va exista și o sesiune de audiție cu Philippe Weiss. Artiștii participanți la conferință, din România și nu numai, pot cere o a doua opinie legată de muzica lor de la unul dintre cei mai cunoscuți oameni din industrie. Un profesionist care a lucrat de-a lungul carierei cu Madonna, David Guetta, Usher, Kendrik Lamar, Charles Aznavour, Drake, Martin Solveig, Alicia Keys și mulți alții.

#Speednetworking – Un concept deja obișnuit la alte conferințe de business va fi și anul acesta prezent la MMB. Participanții la conferință vor avea ocazia să cunoască oameni din industrie în întâlniri scurte de cinci minute, în patru sesiuni de speed networking:

  • Meet the Romanian Media – întâlniri cu jurnaliști din România
  • Meet the Venues – întâlniri cu reprezentanți ai unor cluburi de live music din țară
  • Meet the Festivals – întâlniri cu reprezentanți ai unor festivaluri din România, dar și din afară.
  • Meet the Central Southern Eastern European Music Professionals – întâlniri cu promoteri și agenți din Europa Centrală și de Est.

Întregul program al conferinței poate fi văzut pe https://masteringthemusicbusiness.ro/schedule/

Bilete se găsesc aici: https://masteringthemusicbusiness.ro/tickets/

Despre MMB

Conferința Mastering the Music Business este primul și cel mai mare eveniment profesional organizat în România pe teme de industrie muzicală. Evenimentul se adresează artiștilor,  managerilor, agentiilor de booking, agențiilor de PR muzical și celorlalți reprezentanți ai industriei – tour manageri, avocați, promoteri, reprezentați ai label-urilor majore și independente. În cele patru ediții de până acum au participat peste 200 de speakeri din România, Europa și Statele Unite ale Americii.

În cadrul MMB Showcase Festival, festivalul asociat conferinței Mastering the Music Business, trupe românești și internaționale concertează atât în fața participanților la conferință, creându-și noi oportunități de business, cât și în fața publicului spectator la concerte – mărindu-și astfel  baza de fani.
Conferința MMB a fost înființată în anul 2016 și este organizată de Asociația RAW Music.



Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.